Відкритий урок з математики

  <=Назад                                       Далі=>

                  


     Тема. Віднімання круглих чисел на основі правила віднімання числа від суми. Прості та складені іменовані числа. Порівняння іменованих чисел. Задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач.
     Мета: формувати вміння використовувати прийоми порозрядного віднімання круглих трицифрових чисел під час обчислення прикладів; розвивати вміння порівнювати, додавати  іменовані числа; вдосконалювати вміння розв’язувати задачі на зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі; виховувати культуру математичного запису; виховувати повагу до робітничих професій.
Хід уроку
І Організація класу
Перевірили готовність до уроку.
Вчитель. Приготуйтеся  швиденько, станьте біля парт рівненько.
Учні. Ми урок розпочинаєм, математику вивчаєм.
Учні разом з вчителем вголос зачитують девіз.
Учись, лічи, складай задачі,
Не зупиняйся ні на мить.
Хто математику  полюбить,
Тому в навчанні пощастить.
ІІ Актуалізація опорних знань.
1.       Хвилинка каліграфії.
На дошці числа 200, 500, 700, 850, 410, 880.
-          Назвати найменше число.
-          Назвіть найбільше число.
-          Які це числа? (Круглі). Наведіть свої приклади.
-          Запишіть ці числа у порядку зростання.
Взаємоперевірка.
2.       Гра «Швидка лічба»
3.       Робота над задачею (слайд)
4.       Числа 530, 860, 370, 670, 980 розкласти на розрядні доданки
-          Для чого ми повторили розкладання на розрядні доданки?
-          Для того ми повторили розкладання на розрядні доданки, бо це нам знадобиться під час розв’язування прикладів.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
1.       Оголошую тему і мету уроку.
2.       Пояснення нового матеріалу.
530 – 200 =(500 – 200) + 30 (Пояснюю я на дошці)           860 - 50
980 – 600 (Пояснюємо коментовано)                                  670 - 40
370 – 200 (Учні розв язують самостійно)                           370 – 20
Взаємоперевірка
3.       Зорова фізкультхвилинка.
ІV. Робота над задачею.
-          Відкриваємо підручник на ст.57 № 364.
-          Прочитайте умову задачі мовчки.
-          Про яку професію розповідається в задачі?
-          Що ви знаєте про професію токара?
-          Так це дуже необхідна і корисна професія в нашому житті.
-          Читає задачу вголос …
-          Про що йдеться мова в задачі? (Про деталі)
-          Скільки днів працював токар?
-          Скільки деталей виготовив майстер першого дня?
-          А скільки другого?
-          Яке головне питання задачі?
-          Чи можемо ми дати відповідь на питання задачі? (Ні)
-          Чому?
-          А можемо знайти скільки токар виготовляв деталей першого дня? (Так).
-          Після того як ми взнаємо скільки деталей виготовляв токар першого дня, ми можемо дати відповідь на головне питання задачі? (Так). Якою дією?
-          Записуємо розвязання  задачі у зошити.
-          Перевіряємо.
Фізкультхвилинка
V Розвиток математичних умінь учнів.
1.       Вправа «Мікрофон»
-          Продовжте висловлювання:
В 1 м = см                            в 1 році міс
В 1 дм = см                          в 1 ц =кг
2.       Робота зі слайду
3.       3. Самостійна робота №363 І варіант – перший стовпчик; ІІ варіант – другий стовпчик.
Взаємоперевірка
4.       Робота з геометричним матеріалом.
-          Яка фігура зображена?
-          Проведіть лінію так, щоб вийшли 2 різні фігури. Які вийшли фігури? Перевірте. А тепер квадрат зафарбуйте зеленим кольором, а трикутник – жовтим.
-          Молодці!
VІ. Підсумок уроку
-          Підніміть вгору листочки, які ви одержали. Чому я давала вам листоки саме жовтого і зеленого кольору?
-          Так, тому що у нас зараз осінь.

Комментариев нет:

Отправить комментарий